Založ si blog

Malá poviedka na pobavenie: Včerajší strašidelný príbeh.

Včerajší futbal začal tak ako obvykle o 17:00 na Večanskom futbalovom štadióne no tentoraz v anglickom štýle, mrholenie, zima a 6 odvážnych chlapov, ktorý si prišli zakopať do guľatého čuda. Futbal sa prelieval pokojne z jednej strany na druhú až kým sme nad cintorínom, ktorý sídli v blízkosti futbalového štadióna, nezbadali menší kŕdeľ vrán. Po čase sa kŕdeľ zväčšoval a zväčšoval až kým nenabral gigantické rozmery. V tom Laco V., protihráč vysokej postavy povedal:  „ To je ako z Hitchcockovho hororu“ . Všetci sme sa usmiali až kým Palo T. nepovedal: „ Oni teraz číhajú po najslabšom článku našej partie a toho do klovú“ V tom sa ozval jeho brat Michal so slovami: „ Martin Ty si najslabší“ . S úsmevom som pozrel na chalanov a v ich očiach som zbadal, že moje spracovania lopty v štýle radiátor, sú toho dôkazom. Nastalo ticho. V tom som sa obzrel na veľký orech obsypaný vranami, ktorý sa nachádza v tesnej blízkosti štadióna a zbadal som tam alfa vranieho samca, ktorý sa na mňa uprene pozeral a vyhŕkol: „Kra, kra „, čo asi v jeho reči znamenalo „sledujem ťa“. Preglgol som a v hrudi mi stislo pod tlakom zamračenej oblohy a krákotom vrán. Začali sme opäť hrať až kým sa vrany nepresunuli od cintorína ponad naše hlavy. V tom Jarov pes, pudlík sivej farby ovečkovitého zjavu, nezačal bludne behať pomedzi nás. V tom Jaro zakričal nitrianskym slengom a čudným tónom v hlase: „ poď sem a ťahaj od tál“. Pes nereagoval. V tom Laco opäť povedal: „ Jaro nechaj ho tak ten pes má STRACH“. To slovo strach v nás zbudilo neistotu a keď sme zbadali, že vrany si začali sadať na striedačku, kovovú konštrukciu obitú plechom, a klan vranieho alfa samca začal krúžiť nižšie ponad naše hlavy, zneisteli sme všetci. Po chvíli sme pod ťarchou tmy, samozrejme nie strachu, predsa len ukončili hranie a za krákotu rozčúlených vrán sme pobehli sa prezliecť do šatní. Po niekoľkých minútach, keď som vychádzal zo šatne tak na oblohe už nebolo ani vrany, všetky sa zas vrátili na svoje teritórium, ktoré sa nachádza na blízkom cintoríne, až na alfa samca. Ten na mňa čakal na betónovom múriku a pri prechádzaní okolo neho sa nám stretli oči a on odvetil: „Krá“.

V prípade nejasností o príbehu, alebo náznaky na zvracanie sa obráťte na svojho lekára, alebo lekárnika.

 

 

Hudobná lahôdka z Viedne.

21.11.2011

Tak že bolo 18.11.2011 a v našich blízkych končinách opäť vystupoval spevák s veľkým S, teda LK. Koncert sa odohrával vo viedenskej Stadhalle a musím podotknúť, že koncerty na tomto mieste mám veľmi rád. Možno to je tým, že parkovanie je priamo v hale s dostatočnou kapacitou a parkovným len 5 eur a možno aj tým, že rakúsky organizátor zariadi vždy perfektný [...]

Slovenská hudba a jej vízie.

08.03.2011

Áno som fanúšik slovenskej hudby priznávam, mám rád kvalitnú hudbu a na Slovensku sa kvalitná hudba robí. Viacerí, možno kapely čo budú spomenuté v článku, ani nepoznáte, no možno niektorí hej a to som rád. Nechcem teraz prezentovať moje znalosti v slovenskej hudbe, no chcem poukázať na to, že aj v našej, teraz často spomínanej „hokejovej“ republike vznikajú [...]

pellegrini, korčok

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Izrael / Tunel / Hamas /

Zástupca šéfa ozbrojeného krídla Hamasu je podľa USA po smrti

18.03.2024 23:29

Biely dom potvrdil smrť tretieho muža Hamasu Marwána Ísu.

pellegrini

Pellegrini o prezidentskej kampani: Očakáva od Matoviča podpásový útok?

18.03.2024 22:54

A ako vníma, že nedostal podporu od koaličného partnera SNS?

korčok

Korčok hodnotí kampaň. Ako chce mobilizovať voličov?

18.03.2024 22:44

Prezidentský kandidát jasne pomenoval, čo mu v kampani najviac prekážalo.

maritn

Trochu si tu popíšem

Štatistiky blogu

Počet článkov: 3
Celková čítanosť: 5962x
Priemerná čítanosť článkov: 1987x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy